reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Lakoštík

Matúš Lakoštík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len taký obyčajný človek na našej planéte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSpoločnosťSúkromnéPolitikaKultúra

reklama

Spoločnosť

Pápež a takzvaní "Bezákologovia"

Matúš Lakoštík

Pápež a takzvaní "Bezákologovia"

Mám radosť z nového pápeža. Mám radosť preto, že bol zvolený rýchlo, ale najmä preto, že bol zvolený ten kto bol. Aspoň zatiaľ sa ukazuje ako skutočný otec a pastier. Okrem radosti, ktorú u mňa znásobuje aj fakt, že médiá konečne prinášajú viac pozitívnych informácií (okrem vojen, nenávisti, sexuálnych škandálov a života celebrít, sa objavujú aj radostné zvesti o novej dobe v Cirkvi) ma znervózňuje pár ľudí.

  • 19. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 404x
  • 28
Kresťanská demonštrácia

Matúš Lakoštík

Kresťanská demonštrácia

Antiglobalisti, anarchisti, pankáči, skíni ... Všetci títo a ešte mnohí ďalší sa pravidelne stretávajú na rôznych demonštráciách a pochodoch. Podobne aj kresťania majú svoje demonštrácie. Jedna z nich sa koná práve v tieto dni.

  • 12. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 125
Bioetika verzus erotika

Matúš Lakoštík

Bioetika verzus erotika

Je paradoxné ako si súkromná televízia vysielajúca na Slovensku dokáže dvíhať svoju sledovanosť. Na jednej strane poukazuje na nevhodnosť zobrazovať fotografie vykonaných potratov pred deťmi, na druhej strane nemá problém odvysielať a vyrobiť reláciu úplne nevhodnú pre deti a mladistvých a to v čase kedy títo ešte môžu mať prístup k televíznej obrazovke.

  • 21. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Ako si nemôžem zapojiť internet

Matúš Lakoštík

Ako si nemôžem zapojiť internet

Rozhodol som sa zapojiť si doma internet od spoločnosti môjho kamaráta. K tomu mi je potrebné nainštalovať na strechu nášho paneláku prijímacie zariadenie, alebo jednoducho povedané anténu. Zbehol som teda za šéfkou samosprávy v našom dome a spýtal sa jej či môžem. Samozrejeme mi to dovolila, ale požiadala ma oznámiť to na Okresné stavebné bytové družstvo (OSBD), pretože pod to patríme, aj keď byty už máme vo svojom vlastníctve. A čuduj sa svete vykľul sa problém.

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 043x
  • 6
Sex pred svadbou?

Matúš Lakoštík

Sex pred svadbou?

Práve som si v televízii Markíza vypočul reportáž o sexe pred svadbou. Teda presnejšie povedané len začiatok tejto reportáže.

  • 10. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 284x
  • 251
reklama
Ako šetríme na teplej vode

Matúš Lakoštík

Ako šetríme na teplej vode

V našom meste posledné roky prebieha rekonštrukcia tepelných rozvodov. To znamená, že už tretí rok sa rozkopala jedna časť mesta a vymenili sa rúry vedúce teplú vodu do našich domácností. Veľmi dobrá vec, keď treba ušetriť. Kto však na tejto akcii ušetrí? Zdá sa, že občan to nebude.

  • 21. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 6
Prečo sa mi nepáči Bratislava.

Matúš Lakoštík

Prečo sa mi nepáči Bratislava.

Neviem či sa teraz neurazí pár ľudí, ale chcem to napísať. Po mojej poslednej návšteve nášho hlavného mesta som sa utvrdil v tom, že sa mi nepáči Prečo? Tu je pár mojich dôvodov:

  • 9. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 102
Pápež je super!

Matúš Lakoštík

Pápež je super!

V nedeľu som mal tú možnosť zúčastniť sa na svätej omši so Svätým Otcom Benediktom XVI. v Krakove. Na túto slávnosť som sa vybral s prieteľkou a ešte jednou kamarátkou a kamarátom.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 83
S nádorom v hlave a úsmevom.

Matúš Lakoštík

S nádorom v hlave a úsmevom.

Mám susedku, nemá ešte ani 50 rokov. Má tri deti, pracuje v materskej skôlke ako učiteľka a má nádor na mozgu. A toto je jej príbeh:

  • 29. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Návšteva onkológie

Matúš Lakoštík

Návšteva onkológie

V posledných týždňoch som mal možnosť ako doprovod jedného pacienta navštíviť Onkologické oddelenie istej nemocnice. Bol to zaujímavý pohľad.

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 660x
  • 1
reklama
Pád lietadla

Matúš Lakoštík

Pád lietadla

Vojenské lietadlo vracajúce sa zo slovenskými vojakmi z  Kosova sa vo štvrtok večer zrútilo neďaleko slovenských hraníc.

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Som ešte normálny?

Matúš Lakoštík

Som ešte normálny?

Nechcem nikoho odcudzovať a už vôbec nie diskriminovať, ale poviem úprimne:Nemám rád homosexuálov a transvestitov!

  • 14. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 97
Návrh prezidentovi

Matúš Lakoštík

Návrh prezidentovi

Milý Pán Prezident! Mám pre Vás návrh. Chcel by som, aby dostal jeden môj známy štátne vyznamenanie.

  • 4. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Čert sa svätenej vody asi fakt bojí

Matúš Lakoštík

Čert sa svätenej vody asi fakt bojí

Dnes som si v novinách prečítal článok, ktorý ma zarazil, sklamal, pobúril ... Článok mal názov: Odborníci:Len nie dvojkríž! (SME, 16.12.2005). To čo v tomto článku prezentovali odborníci etnologička Soňa Kovačevičová a vysokoškolský pedagóg, odborník na symboly a protokol Jarolím Antal sa mi zdalo prinajmenšom zarážajúce.

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 51
Alkohol v rukách detí

Matúš Lakoštík

Alkohol v rukách detí

Alkohol u mladistvích sa stáva čoraz častejšou témou nielen v médiách, ale aj v európskej politike. Čoraz viac sa konzumácia alkoholu vyskytuje u mládeže mladšej ako 18 rokov.

  • 7. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Ako som sa dostal do novín

Matúš Lakoštík

Ako som sa dostal do novín

Približne pred mesiacom som si kúpil s mojou priateľkou ( a snáď aj čoskoro manželkou) trojizbový byt v našom meste. Keďže po predchádzajúcom majiteľovi mi tam zostala značná časť jeho vecí a neporiadku, pustil som sa do veľkého vypratávania.

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Pán Boh - provokatér

Matúš Lakoštík

Pán Boh - provokatér

V poslednej dobe som zistil, že ľudia majú jednu veľkú slabosť. Teda nie všetci , ale veľmi veľa ľudí. Ľahko sa dajú vyprovokovať Pánom Bohom.

  • 30. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Stv,kultúra a šport

Matúš Lakoštík

Stv,kultúra a šport

Nedávno sa konal koncert LIVE 8, potom futbalový zápas Dubnice s Newcastle a dnes hrá Artmedia Bratislava s Celtic Glasgow.STV to nevysiela.

  • 27. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu