reklama

Ako si nemôžem zapojiť internet

Rozhodol som sa zapojiť si doma internet od spoločnosti môjho kamaráta. K tomu mi je potrebné nainštalovať na strechu nášho paneláku prijímacie zariadenie, alebo jednoducho povedané anténu. Zbehol som teda za šéfkou samosprávy v našom dome a spýtal sa jej či môžem. Samozrejeme mi to dovolila, ale požiadala ma oznámiť to na Okresné stavebné bytové družstvo (OSBD), pretože pod to patríme, aj keď byty už máme vo svojom vlastníctve. A čuduj sa svete vykľul sa problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Na môj mail, ktoý som im poslal na nejakú takú všeobecnú adresu, mi do pol hodiny odpovedala samotná pani inžinierka riaditeľka. Vraj to bude problém. Mám si zohnať dovolenie vštekých obyvateľov nášho 10 poschodového domu a ona to posunie na technicko právne oddelenie.Tak som nelenil a volal som pánu inžinierovi priamo na toto oddelenie s otázkou prečo by to mal byť problém. Pán inžinier ma odbil s tým, že mám vraj inú možnosť zavedenia internetu. Na našom dome už totižto jedna spoločnosť má anténu. Ja však nechcem internet od nej z viacerých dôvodov, ktoré tu rozoberať nebudem. Keď som mu to oznámil, povedal, že nemám šancu aby mi to schválili.Na moje požiadanie o to, aby mi to poslal mailom zdôvodnené som dostal výstižnú odpoveď: "Teraz nemám kedy, mám iné problémy ako riešiť takúto vec. Odpíšem Vám budúci týždeň!"OK povedal som si a čakal som. Týždeň prešiel ako voda, no pán inžinier sa neozýva. Mňa prechádza trpezlivosť a volám mu. Pripomeniem sa mu kto som a že čakám na jeho mail. "Joj, ja som na Vás ani nepomyslel." "Aha, tak vďaka!" pomyslel som si teda ja. Dohodli sme sa, že mu napíšem ešte raz.V ďalšej mojej internetovej pošte na OSBD som požiadal o vysvetlenie prečo si nemôžem vybrať spoločnosť ktorú chcem ja, ale musím tú čo už na streche anténu má, jemne som mu naznačil, že ten internet chcem tak veľmi, že si dám ich počínanie aj právne preskúmať. Na to som o pol hodiny dostal odpveď približne takúto:"Podajte si žiadosť, napíšte v nej, kde je Váš byt, kde bude anténa, odkiaľ pôjde elektrika k nej, kadiaľ bude vedený signál ku Vám domov. Zasadne technická komisia a do 30 dní Vám odpovieme."Táto odpoveď ma dosť rozčarovala. Pán inžinier sa totižto zjavne zameral na to, ako ma dostať a nájsť chybu, ktorú spravím, aby mi ten môj internet nedovolil mať. A to som si myslel, že keď je platený z mojich peňazí, tak by mi mal skôr poradiť a pomôcť k mojej spokojnosti. Ale pánom tu asi niesom ja, jeden z jeho chlebodarcov, ale on. Nedal som sa a požiadal som si od neho vysvetlenie v zmysle akého zákona, alebo nariadenia, alebo čoho si mám takúto žiadosť podať. Veď žiadosť by sa mala podľa môjho vedomia oprieť o niečo.A tak už dva dni čakám na odpoveď, ktorá stále nechodí. Čakám a teším sa čo nové mi mail s OSBD prinesie. Mám však tušenie, že buď sa ľuďom na OSBD neche, lebo sa im nechce, alebo sa im nechce, lebo tá internetová spoločnosť čo už na streche máme, nechce, aby sa im chcelo.

Matúš Lakoštík

Matúš Lakoštík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len taký obyčajný človek na našej planéte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSpoločnosťSúkromnéPolitikaKultúra

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu