reklama

Kresťanská demonštrácia

Antiglobalisti, anarchisti, pankáči, skíni ... Všetci títo a ešte mnohí ďalší sa pravidelne stretávajú na rôznych demonštráciách a pochodoch. Podobne aj kresťania majú svoje demonštrácie. Jedna z nich sa koná práve v tieto dni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (125)

Je to jedna z najväčších demonštrácií kresťanov a opakuje sa každoročne už veľmi dlhú dobu. Kresťania sa schádzajú vo svojich chrámoch, ale vychádzajú aj do ulíc s krížmi a sviečkami. Podobne ako spomínané skupiny, aj oni oslavujú svojho vodcu a poukazujú na veci, ktoré súhlasia s ich presvedčením. Robia to však úplne iným spôsobom. Nevyzývajú  k násiliu, nevykrikujú bezduché heslá urážajúce iných, nezapaľujú budovy, nerozbíjajú výklady a autobusové nástupištia, nebijú sa. Aj napriek tomu, že ich je obrovská masa, ktorá sa stretá takmer súčasne po celom svete, nie je za potreby povolávať policajné zbory, ani vodné delá. Kresťania totiž hlásajú v prvom rade Lásku, Pokoj, Odpustenie. Nehlásajú smrť druhého, nikomu neprikazujú ako sa správať. Dávajú len posolstvo o lepšom svete a o hľadaní skutočnej pravdy. Dávajú návod ako urobiť svet lepším.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tiež som sa takejto demonštrácie zúčastnil a mám z nej dobrý pocit. Neprišiel som k žiadnemu úrazu, ani sa mi nedostalo urážky, ale priniesol som si z nej domov pokoj a naplnenie, ktoré som hľadal a našiel.

Matúš Lakoštík

Matúš Lakoštík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len taký obyčajný človek na našej planéte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSpoločnosťSúkromnéPolitikaKultúra

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu