reklama

Pohoda, pohodička - Pohoda.

Presne takto by som charakterizoval tri dni, ktoré som prežil na letisku v Trenčíne od piatka do nedele. Nevidel som veľa koncertov, ale tie čo som si vybral stáli za to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najviac ma prekvapili a potešili "legendy" hudby na ktoré som sa obzvlášť tešil. Marián Varga hneď na úvod dokázal, že patril a aj patrí k slovenskej hudobnej špičke. Pridal sa ku nemu tradične dobrý Vidiek a český veteráni Mňága a Ždorp. Dôstojným zavŕšením piatkového poobedia bol koncert Pary, ktorá dokázala, že má šancu zaradiť sa v budúcnosti k legendám. Ich vystúpenie jednoducho malo šťavu.Vo večernom programe ma nesmierne milo prekvapila britská formácia Stereo MCs, ktorá to taktiež riadne rozpumpovala. Za zmienku stojí aj divadelné predstavenie Teatro Tatro: Prorok Ilja. Bolo v ňom síce možno až nadmerne veľa vulgarity, avšak výkony hercov boli fantastické.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Piatok sa pre mňa niesol v znamení Bez ladu a skladu. Ich ďaľší "posledný koncert" by bol dôstojnou rozlúčkou z ich kariérou, ale radšej dúfam, že ešte ich zažijeme. Taktiež Peter Lipa a break dance-ové vystúpenia mali vysokú úroveň.

A keď sme už pri úrovni nedá mi, aby som nespomenul samotnú organizáciu festivalu. Keď Michal Kaščák v piatok predvečer vystúpil na pódium tak povedal: "Priatelia! Blíži sa k nám búrka. Nie tam z predu, kde sú tie oblaky. Tá nás už obišla. Zozadu prichádza druhá. Dávajte na seba prosím Vás pozor!" Tieto slová povedal tak otcovsky, že inak ako Otec festivalu sa mu hádam povedať naozaj ani nedá. Vďaka Michal!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taktiež po stránke hygieny to bolo fajn. Množstvo pravidelne umývaných WC bolo použiteľných takmer celý deň. Až večer sa to zhoršilo, ale to je pri takom množstve ľudí pochopiteľné. Sprchy s letnou vodou a slečny rozdávajúce sprchové gély prišli tiež vhod. Pitná voda bola na každom kroku a záchranná služba tiež. A zmieňovať sa o výhode bankomatu, pošty, internetu, nabíjačkovňe mobilov, či stanu na ohrievanie a chladenie prinesených jedál sa hádam zmieňovať ani netreba. 

Pohoda bol teda fakt festival pohody. Kto tomu neverí, tak nech si naň zájde. Môže si tam vypočuť a vidieť všetko čo len chce, od hudby, cez besedy až po divadlo. Môže si tam ľahnúť kde chce, od stanu na oddych, cez priestor pod pódiom, trávnik až po stred cesty. Nikto na nikoho nečumí, nikto nikomu nenadáva. Všetci sú v pohode a užívajú si Pohodu. Bol som tam už aj pred rokom a viem o čom hovorím. A myslím, že to vedia aj tí čo tam boli už piaty, šiesty, či dokonca desiaty krát.

Matúš Lakoštík

Matúš Lakoštík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len taký obyčajný človek na našej planéte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSpoločnosťSúkromnéPolitikaKultúra

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu