reklama

Sex pred svadbou?

Práve som si v televízii Markíza vypočul reportáž o sexe pred svadbou. Teda presnejšie povedané len začiatok tejto reportáže.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (251)

Úplnou náhodou som práve v čase vysielanie relácie Reflex doma a úplnou náhodou ju mám zapnutú. Mal som. Už som prepol pretože to čo som počul v prvých vetách od "sladkého" moderátora ma odradilo pozerať ďalej. Moderátor si do svojho prvého príspevku v dnešnej časti vybral nejaký párik muža a ženy, ktorý sa rozhodli, že pred sobášom nebudú mať spolu pohlavný styk. Tento príspevok uviedol asi v štýle, že je bláznovstvo niečo takéto si zaumieniť a všetci sa nad tým musia čudovať. Hneď do toho bol pustený pán Štefan Skrúcaný, ktorý "vtipnou" poznámkou tento názor potvrdil. A tak som hneď po týchto slovách prepol Bulvár radšej na správy STV.Chcem sa len opýtať: "To fakt je až tak divné, ba priam choré nemať sex pred manželstvom?" "Čo je na tom smiešne a potrebné popularizácie v takejto relácii?"Pán Bruchala: "Chcete sa vysmievať z čistoty mladých?"Poznám viac párov, ktoré sa pre niečo takéto rozhodli a nie sú ničím iné, aby na ne bolo treba poukazovať.

Matúš Lakoštík

Matúš Lakoštík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len taký obyčajný človek na našej planéte. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSpoločnosťSúkromnéPolitikaKultúra

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu